Bullbak, städning och kontemplation! ;)

Har precis satt en bulldeg som står och jäser i mitt solvarma kök! :) Det blir en ny sats vanilj och kanelbullar då den förra var till syjuntan och tog i stort sett slut där. Så nu bakar jag en ny till familjen. MUMS!!!

Har varit och lämnat mina söner på skolan och dagis. Börjar inte själv förrän kl 13. Idag har jag bara en lektion mellan 13-15. :) Lite musikhistoria om dansband! :p

Annars så tänkte jag försöka städa och diska lite här hemma när jag ändå valde att vara hemma på förmiddagen. :)

Brännblåsan gick sönder igår så jag hoppas att den läker ganska snart. Har tagit på lite mer Aloevera idag! :)

Hoppas att du får en bra dag i det fina vädret!

Ha det bäst!

Tjing!


Bjuder på bilden jag tog i förra veckan på mina vanilj och kanelbullar! :p

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vilken bra dag!



Känner bulldoften ända hit :)



Aj vad jobbigt med din brännblåsa!Hoppas den läker fort....själv fick jag blåsor under fötterna när jag var på stan...fattar ej hur man kan få det när stövlarna är väl använda och ingångna....konstigt,fötterna kanske vill ha vår så lite lättare skor kan änvändas....hehe



Kram från mig

2009-03-26 @ 15:12:35
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Tjena mittbena!



Tittar in och önskar dig en bra fedag!



Kram från ett snöigt Norrköping!!

2009-03-27 @ 14:49:11
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0