Att njuta av stunden! :)

   
Vitchokladtryffel!                                Kaffe!

Till middag idag blev det pizza, jag gjorde pizza med skinka, ananas och oliver. Efter maten drack jag lite kanelkaffe med mjölk och åt vitchokladtryffel med kardemumma. Tryffeln gjorde jag vid jul och har haft den i frysen.

Dagen idag har varit lugn. Har inte bakat några bullar idag, hade inte så mycket mjölk hemma och dessutom kom jag inte i säng igår kväll så jag passade på att sova när lillebror gjorde det. :)

Ringde ju Vårdcentralen i morse. När de ringde tillbaka fick jag prata med en sköterska. När jag berättade hur F mådde och hon ställde lite frågor kom hon fram till att han inte behövde träffa någon läkare. Vi fick hämta ut en flaska Molipect på Apoteket. Hoppas att hans hosta ska bli lite bättre. Det brukar funka så det blir nog bra. Han har varit jätte pigg idag så han får gå till dagis imorgon.

Jag hade tänkt passa på att fara och träna lite imorgon efter att jag har lämnat grabbarna på dagis och skolan. Får se vad jag gör.

Nu ska jag kolla vidare på ER! :)

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad skönt att han mår bättre sonen din!

Lyxigt att få sova middag....



Ha en jätte bra Tisdag vännen,ses kanske på MSN eller facebook sen!



Kram fina du

2009-03-17 @ 08:26:01
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0