Livet blir vad man gör det till! ;)

Idag har maken och jag varit hemma tillsammans och packat och sorterat inför flytten. Ett nödvändigt ont. :( Hittade en låda med saker som jag hade tagit från mormor när vi tömde hennes lägenhet. Saknar henne samtidigt som jag vet att hon har det bra tillsammans med morfar där hon är nu. :)

Jag önskar att jag hade träffat mormor mer de sista åren hon levde men det var ju ganska svårt med tanke på att hon bodde i Lund och vi har bott i Umeå de senaste 6 åren.

Det är lätt att vara efterklok och tänka så men jag inser att det är viktigt att träffa sina nära och kära speciellt när man som vi har bott långt borta ifrån alla under så lång tid. :(

Men om ca 2 veckor kommer vi att vara nere i Skåne/Blekinge och vara där hela sommaren. :) Sen kommer jag att åka upp under hösten/vintern hit till Umeå och avsluta mina studier för att sedan oxå flytta ner. :)

Saknar min familj och mina vänner där nere samtidigt som jag vet att jag kommer att sakna mina nya vänner som jag har fått under de senaste 6 åren då jag har bott här uppe.

Hoppas att du umgås mycket med dina nära och kära och berättar för dem hur mycket det betyder för dig!

Ha en skön fredag!

Tjing!


Mitt "drömhus", eller snarare mitt "drömläge" av hus! Vill bo på landet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0