Lägesrapport! ;)

Nu har vi varit uppe i Umeå igen och packat ihop det sista och städat klart och lämnat nycklarna. :D Känns både skönt och konstigt. Jag är officiellt inte Umebo längre. Iallafall inte i sommar och i höst/vinter kommer jag att bo inneboende hos en kompis.

Ett nytt kapitel i mitt liv har börjat. Om drygt 6 månader är jag inte längre student och ska försöka hitta ett jobb. Har ju pluggat sedan våren 2004 och bara haft uppehåll under 2005 då jag var hemma med sönerna.

Sitter i svärmors soffa i Malmö och bloggar på vår laptop och kollar på tv. :) Maken och sönerna är och kollar på STCC (racerbilar) tillsammans med makens bror. Så jag är gräsänka idag! ;)

Har faktiskt inga planer för dagen mer än att vi ska på Grillfest i kväll på min lillasysters kolonistuga i Lund för att fira mamma som fyller 60 år imorgon.

Igår var maken och jag barnlediga på kvällen. Vi gick och åt på vår favoritrestaurang Café Finn i Lund. När vi träffades för snart 10 år sedan gick vi ofta dit. Det som var ganska roligt var att vi fick sitta vid samma bord igår som vi satt vid första gången vi var där. :) Så efter en underbart god trerätters middag somnade jag gott. Jag åt musslor till förrätt, svärdfisk till huvudrätt och kryddkokt annanas med vaniljglass till efterrätt med en kaffe latte. :D

Hoppas att du får en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni har härligt väder! Du kommer nog trivas bra ska du se =)

2009-06-27 @ 15:28:28
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Tjena mitt bena!



En liten hälsning från mig,hoppas allt är bra med dej och familjen!



Kram pia

2009-06-29 @ 18:26:55
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

God Tisdags Morgon!



Läget med dig denna soliga och varma dag?



kram

2009-06-30 @ 09:49:42
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: carro

Ha en jätte bra dag!

Carro

2009-06-30 @ 10:01:16
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0