Idag är jag sååå himla trött! :(


Har haft de här vackra "juvelerna" på mig idag! ;)

Dagen idag har jag tillbringat med maken på en liten tur till Ånäset, där han har lämnat mat. Han kör taxi och har varje måndag, onsdag och fredag en körning där han kör ut matlådor till Bygdeå och Ånäset. Eftersom jag har "sommarlov" bestämde jag mig för att följa med och hålla honom sällskap. :)

Väl hemma igen vid 11.30 hämtade jag mitt pass för att sedan ge mig iväg till Blodcentralen för att lämna plasma. För arvodet jag fick där valde jag ut "sommarstrumpor". :D Bildbevis kommer senare! ;)

Har även idag hunnit med att ha utvecklingssamtal på dagis där lillebrors fröken inte kunde säga nog med positiva saker om vår lille guldklimp. Han har ju gått på dagiset sedan han var 13 månader. :)

Nu har vi nyligen avslutat vår kvällsmat som idag bestod av köttfärswraps! MUMS!!

Hoppas att du har haft en bra dag?!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka snygga smycken! :)

Härligt med bra utvecklinssamtal,det gör en varm innombords!



Ha en bra tisdag,kram

2009-06-09 @ 10:36:38
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0