Dagen efter! :(

Idag är första dagen på mitt "sommarlov". Och jag har varit lite seg efter gårdagens aktiviteter. :S

Var inte hemma förrän 01.30 i morse. Efter att vi hade träffats hemma hos K och sjungit karaoke m.m. Tog vi oss ner på stan för att äta på Lottas. Jag åt en halstrad Laxburgare (som jag har ätit alla gånger jag varit där) som jag njöt av.

Idag har jag och maken varit nere på Ica Maxi och handlat lite mat.

Har nyligen kommit hem från syjuntan där jag bara var en liten stund och fikade och pratade.

Väl hemma igen kom min fd klasskompis L som ska ha barn i december och köpte lite mammakläder. :) Så nu är jag några plagg fattigare och några hundralappar rikare. :D Hittade dessutom ett födelsedagskort i bokhyllan som innehöll 500:-. :) Alltid trevligt med sådana överraskningar.

Dagen idag har varit helt ok även om jag har sovit en hel del för att kompensera att jag inte sov så mycket i natt.

Hoppas att du har haft en bra dag och att det inte har blåst lika mycket hos dig som det har gjort hos mig! Här har det varit halv storm. :(

Ha det bäst!

Tjing!


Vackra blommor! Naturen är så vacker med alla färger! :)

Kommentarer
Postat av: Annelie



Ojj,, ni gör ett STORT kliv som flyttar från norrland ner till Skåne.

Jag tyckte vi gjorde ett stort kliv när vi flyttade från Värmland och ner... :o))



Får jag fråga,, vart i Skåne ska ni bo..??



Jag lovar dig, du kommer INTE att ångra dig. Tänk bara.. NÄRHETEN till allt.. L



Lycka till & en Trevlig helg önskar jag er.. // Annelie



PS. Hittade hit genom Pia´s blogg.. DS

2009-06-05 @ 08:51:23
URL: http://minegen65.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0