Dagen D är här! ;)

Idag ska vi köra vårt "öppna genrep" inför lunchkonserten som vi ska ha imorgon. :) Det ska bli kul men samtidigt vet jag att jag förmodligen kommer att bli irriterad pga olika anledningar. Så idag gäller det verkligen att tänka positivt. :)

Annars så har jag inte så mycket att berätta mer än att jag av misstag hade lagt telefonen på ett ställe igår kväll som gjorde att jag inte hörde den på hela kvällen. Hade två missade samtal och 6 missade sms när jag kollade den. :S Det var skönt att jag hade varit "telefonfri" min lite pinsamt att jag hade missat att vi skulle repa inför konserten igår kväll. :S

Alla i klassen var där utom jag. Bara för att jag inte hade läst mina "skolmail" under dagen vilket jag i vanliga fall gör minst 1 gång om dagen så missade jag mailet om kvällsrepet. :(

Ja, ja, idag är en ny dag och jag hoppas att den blir bra. Kanske ska ta och unna mig en glass idag?! Funderar på att prova den nya Soleron.

Vad gör du idag!?

Ha det bäst!

Tjing!


Solero Berry Berry (bilden är "lånad" från Gb Glace hemsida)

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj ok vad synd....man kan ju inte alltid vara tillgänglig.....så tänk inte på det nu!

Njut av glassen!

Kram

2009-06-02 @ 14:20:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0