YES!!!!!! :D

Vi fick huset! :D

Lite innan 14 idag ringde telefonen. Det var tjejen som äger huset vi ville hyra. Hon sa att de ville hyra ut huset till oss! En av de avgörande sakerna var att vi precis som dem har ett miljötänk. Jag nämde för henne när jag ringde henne här om dagen och berättade att vi ville hyra huset att jag gillade att de sorterade sopor och att jag funderade på att anlägga en kompost om vi fick hyra huset. Hon sa att det var en sak som avgjorde att de ville hyra ut till oss. Ibland kan det vara bra att var lite "snackig" som jag är. :D

Så på onsdag ska vi skriva kontrakt på huset. De åker tillbaka till Stockholm på torsdag och sen är det bara fritt fram för oss att flytta in. :D

ÄR SÅ GLAD OCH LÄTTAD ATT JAG HÅLLER PÅ ATT SPRICKA!!!!

En annan glädjande nyhet är att maken pratade med sin blivande chef här om dagen som ville erbjuda honom en heltidstjänst istället för den deltidstjänst det först var frågan om.

ALLTING LÖSER SIG TILL SLUT!

I kväll ska vi grilla marinerad fläskytterfilé och dricka rött vin, även om det är torsdag! Idag ska vi fira!!!!!!

I nästa vecka är jag "husägare"!!!! JIPPI!!!!

Hoppas att din dag oxå är bra!?

Ha det bäst!

Tjing!

P.S Man kan ju alltid hoppas att fläderbären hinner mogna, då blir det fläderbärssaft oxå. :) Dessutom finns det körsbär på tomten och röda vinbär! :D

Oj, oj, oj vad mycket gott man kan göra! D.S


Här någonstans ska det så småningom bli ett grönsaksland! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ va roligt för er annika allt ordnar sej verkligen till de bästa! :)

2009-07-23 @ 18:32:31
Postat av: Malin

Åh grattis!! :)

2009-07-25 @ 19:46:20
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRATTIS! otroligt kul! =)

2009-07-26 @ 21:10:17
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Som sagt ett jätte grattis till dig och familjen!!



Åh vad skoj! När flyttar ni?



Ha det gott kram Pia

2009-07-27 @ 18:44:06
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0