Ekorre och skogssniglar!



Idag när jag var ute och promenerade träffade jag på en jättesöt liten ekorre. :) Något som det oxå fanns gott om var svarta skogssniglar. :( Tidigare under dagen när jag var ute och promenerade med mina söner såg vi flera skalbaggar på vägen varav majoriteten var överkörda tyvärr. Yngste sonen tyckte synd om skalbaggarna. :)

Stegräknaren visar idag såhär långt 12 597 steg varav 6589 snabba .  Igår gick jag 11 181 varav 7886 snabba. I måndags kom jag bara upp i drygt 6000 steg men innan veckan är slut ska jag iallafall ha gått 70 000 steg. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sniglar är läbbiga. Käkade det en gång på Åland, sades vara en delikatess. Blir ingen mer gång =)

2009-07-08 @ 22:14:40
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0