Bara två dagar kvar...

... tills vi ska titta på huset! :)



Ser verkligen fram emot att få se huset IRL. Bilderna som vi fick i mailet har bara gjort mig ännu mer förvirrad. Men klockan 18.00 på tisdag ska vi få se huset på riktigt. :) *längtar*

Annars så händer inte så mycket i mitt liv just nu. Vi är hos svärmor i Malmö, bor i hennes lägenhet men hon är inte här.

Det som jag trodde var en kusinträff igår visade sig vara en kusin med familj, svåger med flickvän och svärmor med pojkvän. Vi hade jätte trevligt men vädret gjorde att jag avstod bad. Vi grillade hickorymarinerad fläskytterfilé. MUMS!!! Till det åt vi kokt nypotatis, sallad och två olika såser. Mycket gott!

Kusinen som vi besökte har gjort en GBP för drygt två år sedan och har minskat från 110 kg till 55 kg. Hon började med ett BMI på 47. Bra jobbat M, du är så duktig!!!

Vi hade en mycket trevlig kväll och åkte där ifrån vid 23 tiden efter mycket god mat och trevligt sällskap. :)

Idag har vi mest tagit det lugnt och varit en sväng på en lekpark här i närheten där vi spelade kula. Grabbarna fick kulor av sin farbrors flickvän igår. En gammal dam gick förbi och kommenterade att vi spelade kula och hon sa att hon mindes hus hon spelade när hon var liten. :)

På eftermiddagen passade farmor och hennes pojkvän grabbarna så att jag och maken kunde fara till Shurgaard och vårt förråd för att hämta lite saker. :)

Till kvällsmat blev det kycklinggryta med ris! MUMS!

Hoppas att du har haft en bra dag och en bra vecka?!

Den här veckan har jag gått 45 079 steg. :( Ingen bra vecka men imorgon är en ny vecka så då blir det bara att ta nya tag!

Gjorde en ny sats fläderblomssaft här om dagen! :) Så den får jag sila på tisdag kväll eller onsdag beroende på när vi kommer till stugan på tisdagskvällen. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad spännande med huset!! Jag håller alla tummar jag har! :)



Mysigt med god middag,trevligt sällskap! Vad mer behöver man?



Kram till dig

2009-07-20 @ 10:21:39
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0