Wow, snacka om flashback...

Sitter och kollar Bonde söker fru "bröllopet". Snacka om att jag fick flashbacks när jag såg vigseln i kyrkan. Jag mindes min egen bröllopsdag för snart 6 år sedan. Jag och maken gifte oss den 1/2 2003 då vi även döpte vår äldste son som idag är drygt 6 år.

Den var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. :)

Funderar på vad jag ska ta och hitta på inför söndagens bröllopsdag. Skulle vilja överraska maken med något. Alla förslag emottages tacksamt. ;)

Idag är inte bara en glädjens dag då min barndomsvän idag har begravt sin lillebror. Jag tänker oerhört mycket på dig A och du ska veta att jag skulle velat vara där hos dig idag och om det hade behövts burit dig. Älskar dig min vän och jag önskar att jag kunde göra något för att lätta din börda. Du kommer alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta. *kramar om länge* Vila i frid S vi ses!

Ha en bra kväll!

Tjing!


Vi ses vid solnedgången! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker ni ska skaffa barvakt och dejta varandra. Då bestämmer man en tid, sen klär man upp sej och gör sej fin, ses någonstans och äter och går på bio till exempel... fast man kan ju göra mycket annat på en dejt... bubbelbad, hångla i bilen, åka hundsläde... Men jag gillar att dejta :)

2009-01-27 @ 08:53:55
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej vännen!

Många bra förslag fick du redan,Min P och jag hade 15årig bröllopsdag i sommras.Vi hade barnvakt åkte till en annan stad,bodde på hotell,var på spa,var ute och käkade trerätters på kvällen.Dagen efter sov vi länge åt en härlig hotellfrukost,shoppade lite och åkte hemmåt efter lunchen. En mycket trevlig och minnesrik helg hade vi.

Åh som sagt så mycket minnen....

Kram På dig//Pia

2009-01-27 @ 11:50:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0