Varför finns alla dessa helger?

Nu när jag äntligen bestämt mig för att komma tillbaka till vardagen så är det en ny helgdag. Tycker att det är skönt samtidigt som det är jobbigt för det innebär att fritids och dagis är stängt. Jag har tusen saker att göra men får ingenting gjort när barnen är hemma. Vet att det är en dålig ursäkt men det känns verkligen så. :(

Fick sovmorgon tills kl 9.30 idag :)

Nu har jag hunnit äta brunch som idag bestod av fiberhavregrynsgröt med kanel och ett rårrivet äpple i med mjölk, två bitar "hembakat" bröd, en med bregott och julskinka och en med hemgjord rabarber och ingefärsmarmelad och 9% ost. Oj, vilken lång mening det blev. :p Drack även ett glas the med mjölk till.

Det har snöat hela morgonen så nu ligger det ett fint vitt täcke över allt. :) Det är mycket varmare idag än vad det varit de senaste dagarna.

Pratade med min pappa precis och vi får låna pengar av honom tills makens pengar kommer från Försäkringskassan. Tack pappa du är underbar! :)

Känner av träningen lite grann idag men jag misstänker att det kommer att bli värre imorgon. Då jag har ett Bodypump pass inbokat. :p Det som jag känner av mest är sittknölarna. :p

Ha en bra dag!

Tjing!


     Invigde även de här träningskläderna igår! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Trettondagen brukar inte jag fira nåt särskilt. Hoppas det var kul på spinningen! =)

2009-01-06 @ 14:14:14
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Håller med,konstig dag...trettondagen....

Min gubbe har åkt och jobbat i dag så nu är det jag och barnen i gen...känns som lite vardag bara det!

I morgon har de studiedag men på torsdag ska vi upp tidigt....undrar hur det ska gå??

Kram till dig/Pia

2009-01-06 @ 19:05:56
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0