Mot nya tider! :)

Jag har funderat de senaste dagarna på lite olika saker och kommit fram till att jag står inför ett vägsjäl i mitt liv när det gäller många saker.

- Ska jag låta energitjuvarna ta över mitt liv?
- Ska jag jobba i höst eller försöka finansiera mina studier med stipendier eller fonder?
- Kommer jag att komma iväg till Nya Zeland?
- Ska jag lyckas gå ner till min "drömvikt"?
- Kommer jag att klara av att bo 120 mil ifrån min lilla familj?
- Hur kommer det att kännas att bo inneboende hos min kompis och hennes sambo?

Det finns miljoner andra frågor som snurrar runt i mitt huvud. Tyvärr finns det inte så många svar. :(

Ha en bra helg!

Tjing!


En snöig bänk på Campus!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har fått ett award på min blogg! =)

2009-01-17 @ 14:19:37
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är spännande med sånna här vägskäl... lite jobbigt också när så mycket ska ordnas... Men det är bara ta tag allt oc se hur det blir. Det är ju nu ditt liv vänder på gott och ont... Efter vändningen och hösten kommer du ju börja jobba och slå dej ner på allvar... Ja längtar tills det är dags för det i mitt liv!

2009-01-18 @ 14:22:53
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0