Min dag så här långt :)

Fick lite sovmorgon i morse men vid tiotiden gick jag upp för att gå ner och lägga in några maskiner tvätt. Väl uppe igen styrde jag fram lite frukost. För mig blev det en grov macka med ägg och sill, och en liten macka med skinka och en med ost och gurka. :) Till mackorna drack jag the.

Nu har jag precis ätit mitt nästa mål mat vilket idag blev lite rester som jag hade i kylen. En lite annorlunda "pytt i panna". ;) Färska champinjoner, orange paprika, gröna bönor, majs, lite strimlat fläskkött (som vi hade i wraps igår), strödde ner lite solrosfrön i och hade min hemgjorda guacamole till. MUMS!!!!

       
Så här såg det ut i stekpannan! ;)

Ha en skön kväll!

Jag kommer nog att sitta i soffan och lyssna på Körslaget och sticka.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0