En händelserik dag!

Idag har det varit en lång dag...och den är inte slut än. Borde nog gå hem och sova men jag sitter i datasalen på skolan och bloggar. :p

Idag har jag varit på invigning av Umeå School of Education. Det är Lärarutbildningens nya namn. Efter invigningen var vi och åt buffé med tillhörande musikunderhållning. :) Mycket trevligt. :) Maten var mycket god men jag åt för mycket. :(

Vågen idag visade 83,8 kilo, så jag har förmodligen gått ner 1 kg på en vecka. :D

Nästa vecka ska jag förhoppningsvis börja träna igen. Måste bara låsa upp mitt kort oxå. Vill köra spinning. :P

Hoppas att du har en bra kväll!

Tjing!


Jag vill använda mitt träningslinne igen och träna. :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej vännen!

Vad skoj att vi hittade varandra på Facebook!

Tack för recepetet,det ska testas!

Gick promenaden bra hem i går?



Kram på dej!

2009-01-23 @ 07:48:08
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Snart kan du ha det ska du se!!

2009-01-23 @ 08:23:52
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0