Dagen idag är snart slut...

...och den blev inte riktigt som jag tänkt mig men vad gör det?!

Blev uppringd i förmiddags och tillfrågad om jag kunde jobba 16-21, visst tänte jag det kan jag väl.

Bestämde mig för att jag skulle ta en promenad dit och åka bussen hem. Men när jag hade gått drygt 100 m såg jag ut som en levande snögubbe. Så jag tog bussen in till stan, problemet var bara att när jag skulle byta buss så fanns det ingen att byta till. :( Så jag fick gå från stan till jobbet, men då hade det iallafall slutat snöa. :) I och med att jag hade använt busspengarna på väg till jobbet så hade jag inga pengar till bussen hem så det var bara att promenera hela vägen hem. Så nu visar stegräknaren 15 719 steg, varav 11 187 raska (98 min), 607 kcal och 38,9 g. Jag har idag gått 10.59 km alltså drygt 1 mil. :) NÖJD!!!

Imorgon blir det Bodypump om kroppen orkar?

Jag har fått vad jag önskat, det har snöat hela dagen idag! :D


Nu är det så här vackert igen! :D

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men oj shiit vad du är duktig!!!!

Blev inspererad känner jag....



God natt,NU ska jag sova....att man fastnar så lätt framför datorn....;(

2009-01-06 @ 23:21:33
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0