Att veta vad man vill...

...är inte alltid så lätt. Jag läser just nu på Universitetet till gymnasielärare inom Textilslöjd och Musik. Ibland blir jag livrädd bara jag tänker på att börja jobba. Och ibland ser jag verkligen fram emot att få ha min "egen" musik eller slöjdsal. Det går i vågor och jag känner mig både rädd och förväntansfull samtidigt. :S

Idag på praktiken var jag med på lärarnas kollegie som avslutades med "kvällsmat". Det är någon av lärarna som har ansvar för maten och efter kollegiet så äter man allihop tillsammans. Det bjöds på vegetarisk soppa med rödbetor, morot, linser m.m. MUMS!! Till detta serverades yogurth, bröd och ost. :)

Jag känner mig så nöjd med dagen och nu ska jag strax ta och gå och färga min utväxt i håret som jag skulle ha gjort de senaste 2 veckorna. :P

Ha en bra kväll!

Tjing!


Rödbetssoppa med mackor med ost och paprika. Kolla färgen på soppan! :P

Kommentarer
Postat av: Pia

Japp min älsta son är 15,blir 16 i höst...;)



Jag har mailat dig....



Kram igen

Ps:UNDERBAR soppa...:DS

2009-01-08 @ 20:44:30
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Verkligen häftig färg!!

2009-01-09 @ 09:18:29
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken bra idé! Soppan ser smakskens ut! =) Trevlig helg!

2009-01-09 @ 13:20:23
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Krillan

Jag vill ha soppa!

2009-01-09 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0