Att få perspektiv på livet...

...kan ibland vara nyttigt. Men ack så smärtsamt. :( Mina tankar är lite överallt för närvarande. Min yngste son är sjuk, och hans bror verkar bli nästa som faller dit.

Min väninna och hennes familj har mist en nära anhörig vilket smärtar mig oerhört. Speciellt som jag befinner mig 120 mil ifrån henne så att jag inte kan vara henne nära när hon behöver mig. Du finns i mina tankar A det vet du. :)

En nyvunnen väns make hade änglavakt här om dagen då han körde av vägen och klarade sig utan svårare skador. Tack för att P fick finnas där för P och deras barn. Ibland har man tur och då ska man verkligen ta tillvara den tid man har tillsammans.

Här om dagen kom jag på att det är drygt 1 år sedan min mormor dog. Hon somnade in stilla och lungt den 28/12 2007. Då var hon 95 år och skulle ha fyllt 96 i april året efter. Jag saknar henne mycket men samtidigt var det dax för henne att återförenas med morfar som dog 2000. De var gifta i 57 år. :) Jag minns er båda med glädje. :) Saknar er varje dag! Tack pappa för att du ordnade så att jag fick vara med på begravningen. :)

Jag är så tacksam för alla nära och kära jag har och jag värdesätter dem dagligen. Både mina nya och gamla vänner och familj. Önskar bara att vissa relationer vore bättre än de är. Men om man flera gånger jobbat för att relationen ska bli bättre men det inte händer något och man blir ständigt sårad orkar man till slut inte längre. Det gör för ont varje gång man blir sviken. :(

2009 kommer jag att lägga energi på dem som vill mig väl och ge dem männsikor som vill ha min uppmärksamhet och kärlek den utan att tveka. Jag ska må bra och jag kommer att försöka få dem jag älskar att må bra oxå.

Hoppas att du får ett bra 2009, jag kommer att jobba för att mitt år blir så bra som möjligt.

Ha det bäst!

Tjing!


Vintern är vacker! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Dina ord berör mig,tack!

Jag ska också ha ett bra år lägga energin på bra saker....bra människor.

Vaknade tidigt i dag,för mycket tankar i huvudet och P har svårt att sova han med...

Hörs snart igen,stor kram till dig min vän

2009-01-11 @ 07:34:51
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Så sant som det är skrivet! =)

2009-01-11 @ 14:05:43
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Filibabba

vacker bild! =)

2009-01-11 @ 18:34:56
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0