2009 är året då jag kommer att vara smalare och mer vältränad än någonsin. :D

Så fort förkylningen ger med sig ska jag sätta igång med träningen igen. :) Har ju skaffat mig nya träningskläder och köpte mig ett par spinningskor. :)

Vägde mig i morse efter Jul och Nyårs helgen och det har blivit + på vågen som väntat. :( Idag vägde jag 84,8 kg. :( Mitt mål i år till en början är att väga under 80 kilo. Nu är det officiellt så att jag känner mig mer "tvingad" att sköta mig. Ska redovisa min vikt här varje torsdag med början idag.

Vad har du för "mål" för det här året?

Ha en bra kväll!

Tjing!



Gott Nytt År!



Är tillbaka igen!

Glömde att skriva att jag i år kommer att försöka leva efter ett motto.
"Unna dig själv att inte umgås med folk som inte vill dig väl".

Så om jag ska leva efter mitt motto vet jag inte hur många i min familj eller min makes familj som vi kommer att umgås med? :S Jag ska se till att umgås med mina gamla och nya vänner och de i min familj som gör att jag mår bra. :)

Nu tror jag att det snart är dax för mig att gå och lägga mig. Det är en ny dag imorgon och då kommer vi få besök av svärmor, svåger och hans fästmö. :S Jag får stå ut och hålla god min. Fast jag egentligen skulle vilja sparka ut dem med huvudet först. He, he! :p

Ha det bäst!

Tjing!





Kommentarer
Postat av: Pia

Mina mål för året är :

Viktminskning på ett sunt sätt

Minst 30 min promenad ute i friska luften varje dag,även om det är jobbigt med Fibromyalgin

*Omge mig med sånna människor som får mig att må bra,ta avstånd från sånt som får mig att tappa lusten och energin som jag faktiskt har....



Kram på dig

2009-01-01 @ 21:38:40
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Jag tycker det låter bra! Du behöver ju inte klippa av banden helt men ägna mer tid åt människor som inspirerar dig och som du får något av än energitjuvarna.

2009-01-02 @ 15:17:40
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Mina mål är att fortsätte på rätt spåret! Träna mer och mer, äta bra och bli en glad person.



Det är bara att köra järnet nu!



HEja heja! Vad duktiga vi är!



kram

2009-01-03 @ 07:23:29
URL: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0