Overload :(

Ibland känns det som om hela huvudet håller på att sprängas av alla tankar. Jag har så mycket som snurrar runt där inne att jag håller på att bli knäpp. :(

Känns som om jag håller på att bli förkyld oxå. Jag vill inte!!!! 

Hoppas att ni har en bra dag!? Min är ok, men jag har tydligen inte betalt en telefonräkning för min telefon är spärrad. :(

I morse när jag kollade termometern visade den ca -20. Pratade med någon av föräldrarna på dagis som berättade att det var -23 idag. Kallaste dagen på vintern är det idag. BRRRR! :(

Ha det bäst flodhäst!

Tjing!


Jag vill inte ha vinter längre! :(



Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för dina fina kommentarer i min blogg! Förlåt om jag varit lite frånvarande här hos dej på sista tiden.



Vad jobbigt med denna kyla som ni har,hoppas det inte dröjer allt för lång tid innan vi får lite värme!!! Jag längtar oxå.....Vill fika på altanen,plantera blommor,höra fåglarna kvittra och se buskarnas/trädens knoppar växa....



Hoppas det löser sig med telefonräkningen....

Kram vännen

2009-02-17 @ 13:45:18
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0