Misslyckad träning igen :(

Gick upp vid 7 i morse och gick ner till tvättstugan och la in fyra maskiner tvätt. Gick upp i lägenheten igen och kokte mig lite fiberhavregrynsgröt med linfrö, kardemumma och kanel. Åt den med osockrad äppelmos och mellanmjölk. Tog även två råg polarbröd med mellanbregott och rökt nötkött. MUMS!!!

Vid 8.30 pulsade jag genom nysnön till Iksu för att träna ett 55 min spinningpass. :) Och idag hände nästan samma sak som i onsdags. När jag kom dit var jag lite sen så jag gick in och tog en cykel och "hoppade upp" för att börja cykla. Jag kan säga att jag blev mer än lovligt förbannad när jag upptäckte att jag inte kunde "låsa fast" mina skor i pedalerna. Jag cyklade med "lösa" skor i ca 20 min. (eftersom jag inte satt fast fick jag sitta ner) Jag svettades ganska mycket så det kändes skönt att träna. Bestämde mig efter ett tag att jag ville försöka fixa "clipsen" så att jag inte skulle ha samma problem nästa gång. Och efter många om och men och typ 3-4 personer och till slut en av instruktörernas hjälp lyckades jag få skorna att "låsa fast" i pedalerna.

Känner mig så himla besviken att jag inte fick träna idag heller!!!!!! BLÄ!!!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och gå iväg till Iksu igen och träna lite mer?!!

Får man köra på spinningcyklarna när det inte är någon klass???

Nu ska jag ta och plocka fram lite lunch till mina söner.

Ha en skön söndag!

Tjing!


Tror att jag ska ta och spela lite gitarr lite senare idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0