Min dag idag! :)



Det här fina dragspelet har min pappa planer på att köpa. :) Han fyllde 60 år den 15/2 och då önskade han sig pengar som ett bidrag till att köpa dragspelet.




Pratade med honom i telefon för en stund sedan och då påminde jag honom om att han har lovat att han ska lära mig att spela dragspel. Jag har blivit lovad att få "ärva" ett dragspel från min "svärfar" och jag kommer att kunna få det i sommar. :)

Idag har maken, grabbarna och jag varit ute i en dryg timme och grabbarna och maken har åkt skridskor. Det var ganska kallt då det blåste en del. Solen var framme lite men det var ganska kyligt då det blåste. :(

Nu har vi nyligen fikat och grabbarna ligger och har "läsvila" i sina sängar. :)

Hoppas att du har en bra helg!?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0