Hockey och mumsig middag

I kväll har vår lilla familj varit och sett Björklöven mot Sundsvall. Tyvärr förlorade Löven i sista minuten med 1-2. :(

När vi kom hem nattade vi grabbarna och sen lagade jag mat till mig och maken. I kväll blev det honungs och ingefärsglacerade laxfilér med färsk spenattagliatelli, majs och karljohansvampsås. MUMS!!!! :)

  
Underbara färger. Med och utan sås. ;)

Vi kikade lite på Melodifestivalen. Tyvärr slockande maken vid 21.30 ungefär. Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker en winespritser (vitt vin och fruktsoda). :)

Hoppas att du har haft en bra dag? ;)

Puss och kram!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Krillan

Har haft en underbar dag :D fick inte grabbarna nå middag? :P hehehhehe... jag retas :D

2009-02-21 @ 23:22:22
Postat av: Pia

Härligt när man känner att dagen varit bra,synd bara att du fick sitta ensam! Händer här med i bland,min P är rolig han antigen (oftast) är han upp sent som attan eller så somnar han jätte tidigt(speciellt närm man själv är pigg....)finns liksom ingen balans där :)

Jag säger som dig fast vi ej träffats så saknar jag dig,du får mig alltid på gott humör(possetiv energi). Och dina alltid så fina och goa komentarer i min blogg,Tack vännen!!

STOR varm kram till dig//Pia

2009-02-22 @ 08:24:15
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0