Orsak till frånvaro!

För er som läser min blogg regelbundet/och även
ni som läser den för första gången så
kan jag bara meddela att jag var hos läkaren igår.
Jag fick diagnosen "medelsvår depression".
Det innebär att jag de senaste veckorna kännt mig
nedstämd, likgiltig, trött, rastlös, frusen, ledsen,
inte kunnat sova, kännt en inre stress där jag kännt oro,
haft koncentrationssvårigheter,
inte haft någon aptit. m.m.

Det har även inneburit att jag inte har klarat av att skriva
min uppsats, även att jag inte klarat av min vardag
speciellt bra.
Det är många faktorer som har påverkat och gjort
att jag till slut hamnat i en depression.
Om jag tänker efter har jag nog varit lite deprimerad
till och från under flera år.
Så nu tar jag en lite paus ifrån mina studier
och ägnar mig åt att bli "frisk".

I kväll ska hela familjen till storebrors skola där han ska lussa! :)

Hoppas att du får en bra kväll!

Ha det bäst!

Tjing!


Det har snöat hos mig i två dagar! :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som ett klokt beslut att ta en paus från studierna. Det finns viktigare saker i livet! Ta hand om dig!

2009-12-16 @ 18:18:27
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pia

Vad skönt att du tar en paus,det var klokt av dig att släppa på kraven och bara koncentrera dig på att få må bra!



Tänker på dig jätte mycket,varm kram

2009-12-17 @ 08:56:25
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0