Varning för konstig lunch! ;)

Idag åt vi rester till lunch jag och boy´sen. Lillebror fick lite makaroner och köttfärssås och sedan åt han även en tallrik fil med russin och branflakes. Storebror åt fil med russin och branflakes. Själv så åt jag spagetti med kokt torsk och bearnaisesås. ;) Strödde även lite riven ost över. Hmmm, ingen vidare bra mat när det gäller viktminskningen. :( Men jag har varken energi eller pengar just nu för att kunna äta vad jag vill, jag får ta det som finns hemma. :p

Annars så har jag städat lite i köket och diskat idag.

Ska ta och gå och duscha om en stund inför kvällens kräftskiva. :D

Hoppas att du har en bra dag!?

Tjing!


Torsk är alltid gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0