Sovmorgon idag igen! :D

Idag vaknade jag inte förrän efter 9.30. Vet inte varför jag sover så länge på morgonen men skönt är det iallafall. Maken vaknar tidigt och går upp med grabbarna så jag märker inte ens att han går upp. Dessutom hade det tydligen åskat riktigt ordentligt i natt, jag har inte hört någonting. :)

Nu ska jag ta itu med mitt liv, får se vad jag hittar på idag?!

Imorgon ska vi till min lillasysters kolonistuga och fira hennes födelsedag och på fredag är vi bjuden hem till min pappa på kräftsiva. Trevligt!!! :D Skillnad mot när vi bodde i Ume och knappt firade födelsedagar och högtider. :(

Jag trivs jättebra i huset och det kommer att bli jobbigt och svårt att åka upp till Ume i slutet på månaden. :S

Hoppas att du får en bra dag!?

Jag måste tvätta, packa upp lådor m.m. idag, alltid har man något att göra.

Ha det bäst!

Tjing!


Snart är björnbären mogna som växer vid staketet vid dammen! :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt att få sova länge,här är det tvärt om jag vaknar alldeles för tidigt...i dag sommnade jag dock om efter en timma vaknen.



Det kommer gå jätte bra att lämmna familjen och åka till Umeå ska du se,tiden kommer att rusa iväg och vipps så är du klar med din utbildningoch ni kan vara tillsammans i gen!



Kram till dig

2009-08-12 @ 08:41:37
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0