Sömnlös i Skåne! :S

Har typ inte sovit en blund i natt! :S Har legat och vridit och vänt på mig hela natten. :( Hjärnan går på högvarv och likaså kroppen fast jag är trött!

Har så många tankar som rusar runt inne i huvudet. Hur ska jag klara av att vara "själv" uppe i Ume i höst? Hur ska M klara av att vara "själv" med O och F? Kommer jag att lyckas skriva min C-uppsats när det är dax för det i höst?

Så många stora frågor!! Mitt huvud håller på att explodera!!! Vill inte!! Kann inte!

Jag vill bara sova, men det vill inte min kropp!!! SUCK!!

Så för ungefär 20 minuter sedan bestämde jag mig för att ge upp och gå upp istället. Så nu sitter jag här framför datorn i mörkret i köket och bloggar.

Hoppas att du har fått sova i natt!?

Ha en bra dag!

Tjing!


Naturen är så vacker! :D

Kommentarer
Postat av: krillan

om du inte ska skriva den med L, så skriver jag den med dig även om jag går en annan kurs. Jag har lite ideer vad vi kan skriva om. Har tänkt till serru ;) Och du, oroa dig inte för micke! Han klarar det han måste. Oroa dig inte för dig heller, du har ju MIG här uppe ;) (sen har du ju alla andra fina vännerna också...)

2009-08-23 @ 10:34:13
Postat av: Liw

Tac kför din kommentar, den värmde:)



Klart du kommer klara dig i umeå och familjen i skåne, det är ju "bara 10 veckor" .



Hoppas du får sova ordentligt inatt.

kram

2009-08-23 @ 23:49:01
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pia

Vännen vännen!

Det kommer att gå bra jag lovar!! Det är ju i ett gott syfte,eller hur? Kanske kan vara nyttigt att vara i från varnadra oxå så hinner ni sakna varandra...jag skulle känna precis som du för att sen inse att det här går bra,jag/vi fixar det här!



Kram kram

2009-08-24 @ 09:23:48
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Liw

Jo svamp är nog det bästa som finns att få stoppa i frysen inför vinterns trökmat :)



Ha en kanon dag! Här skiner solen för fullt :)

kram

2009-08-24 @ 13:10:51
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0