Saker och ting börjar falla på plats! :)

Idag ringde de från O:s blivande skola. Det är maken som varit i kontakt med dem så jag har inte riktigt koll på vem jag pratade med men jag tror att det var rektorn. :p Vi bestämde ett möte på tisdag i nästa vecka. :) Så det verkar som om O kommer att kunna börja skolan tillsammans med sina blivande klasskamrater. :)

Nu är det bara att vänta på att vi oxå får en plats till F på en förskola oxå. Det gäller att ha is i magen och det är inte en av mina kvaliteter tyvärr. :S

Gårdagen hos min syster var trevlig. Förutom jag och min lilla familj var vår mamma och pappa där med sina nya respektive, brorsan och syrrans sambo. Dessutom var syrrans tre små killar där Nisse, Otto och Folke.

    
Hon har två bruna en som heter Nisse och en som heter Folke och en brunvit som heter Otto. ;)

Idag jobbar maken och jag är hemma med grabbarna. Tyvärr så har det regnat och är fortfarande ganska kallt och blött ute så vi får hitta på något inomhus idag. Behöver sortera och lägga in kläder i garderoberna så vi har att göra.

Hoppas att du får en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj det gäller som sagt att ha is i magen...inte min starka sida heller!



Våra barn börjar skolan på Måndag,när börjar era?



Har oxå sorterat massor av kläder som ska in i respektive garderob....inte världens roligaste jobb speciellt inte när garderoberna inte räcker till...



Härligt att ni hade så trevligt på din systers födelsedag!



Kram Pia

2009-08-14 @ 08:36:13
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0