Resan till Ume är bokad! :S

Nu är det på riktigt. Jag ska åka ifrån min lilla familj. Vet inte när jag kommer kunna åka ner igen. :(

Åker den 29/8 från Eslöv vid 15 och tar nattåget från Stockholm på kvällen och är framme i Ume vid halv sju på söndag morgon 30/8. Börjar skolan kl 11 på måndagen den 31/8.

Det som är jobbigaste är att jag inte vet exakt när jag har möjlighet, råd osv att komma ner till Skåne igen. :(

Men, men, jag visste att den här dagen skulle komma, trodde bara inte att den skulle komma så här fort. :(

Men det känns bra iallafall att resan är bokad och betald. Då vet jag åtminstone att jag kommer att komma upp i tid tills skolan börjar.

Får väl se till att fixa och dona innan jag reser här ifrån och umgås mycket med familjen så att jag kan åka med gott samvete. ;)

Funderar på att koka lite krusbärssylt idag! Fick lite burkar av min syster som var här och hälsade på idag. :D

Ha en skön eftermiddag och kväll!

Vi ska äta kokt torsk till middag idag! :)

Ha det bäst!

Tjing!


Har tänkt provat ett recept på www.kokasylt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0