Regn, regn och mera regn! :(

Det ända positiva med det är att man kan tända en brasa i kaminen då det blir ganska ruggigt innomhus oxå. ;)

Känner mig oerhört sliten idag, beror nog inte bara på att jag var på kräftskiva igår hos min pappa och inte kom i säng förrän efter kl 1 i natt. Vädret gör att jag känner mig så himla trött, dessutom har jag inte "motionerat" på alldeles för länge. :( Men i höst blir det andra bullar! :p

Idag blir en fixa och dona dag här hemma, man lär ju inte gå ut om man inte måste så då kanske man kan få lite gjort innomhus istället???!!! Jag sitter ju här just nu så det verkar ju lovande! NOT!!!

Ha en bra dag i Sveriges avlånga land eller cyberspace eller var du som läser befinner dig! Lämna gärna en kommentar så blir jag glad! ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Kräftorna igår var mycket mumsiga! :)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Här regnar det också i fm men sedan blev det uppehåll på em och kvällen blev riktigt fin.



Skönt med en slappedag!!



Hur gamla är dina barn?



Vicki

2009-08-15 @ 20:25:48
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Vicki

Mina tjejer är 11år 0ch 4år. Sedan har jag en son på 17år.



Vicki

2009-08-15 @ 22:35:01
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Pia

Oj här var det uppdaterat flera ggr om! Nice:)



Skoj att kräftskivan var trevlig!



Önskar dig en fin Söndag min vän!

Kram Pia

2009-08-16 @ 08:58:58
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0