Oj, oj, vad det finns mycket som behöver göras.


Vid staketet växer det björnbär, det ser ut att kunna bli en hel del bär! :)

Idag har jag silat 2 olika snapsar, Hallands fläder och Malört. Köpte snapskryddor när jag var på marknad i Tingsryd. :) Nu ska de lagras fram till Jul. ;)

Min pappa och hans fru kom på besök idag. :) Pappa hade bakat bullar som han hade med sig. :) Det var kanelbullar, kardemummabullar, vaniljbullar och russinbullar. När vi hade fikat fick vi de bullarna som var över. :D Så om du är sugen på fika är det bara att komma förbi och fika hos mig! :p

Nu ska jag ta och göra en pizzadeg för i kväll blir det hemgjord pizza, en med tonfisk och en med salami. :)

Jag ska ta och gå och plocka lite krusbär när degen jäser.

Ha det bäst!

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0