Ny vecka igen! :)

Idag ska jag försöka göra en del av dem sakerna som jag inte gjort som jag borde men inte pallat göra! ;)

Ska när jag loggat ut från datorn gå och lägga in en maskin tvätt. Hoppas att det är uppehåll idag så att man kan torka tvätten ute. Hoppas, hoppas, hoppas! ;)

Annars så ska jag göra allt det som man brukar göra hemma. Är faktiskt less på att bara gå hemma. Men vi får väl se vad rektorn säger imorgon när jag ska träffa honom.

Ha en bra dag!

Tjing!


Här är en bild på min systers grabbar! Nisse, Otto och Folke! :)

Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, vilka namn på hundar, för det var väl hundar?



Hoppas du får en kanon dag! HÄr blir det nog mer kantareller eller vinbär, får se vad vädret tillåter:)



kram

2009-08-17 @ 10:18:15
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Liw

Tack, vi hade det kanon. Så kanon att jag måste åka till affär´n för att köpa fryspåsar så svampen inte går till spillo :)



Är ju det som är charmen med hundar, man kan döpa dem till vad man vill :)



kram

2009-08-17 @ 14:34:34
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0