Ny dag med nya utmaningar!

Fick lite sovmorgon idag då jag inte vaknade förrän vid 8.15. :) Låg kvar i sängen tills ca 9. Nu har grabbarna och jag ätit vår frukost. Sitter och dricker en kopp Earl Grey the med mjölk och surfar runt i cyberspace. ;)

Ska snart ta och gå ut och fortstätta mitt evighetsarbete med att rensa bort ogräset på vår innergård. :S Har ont lite här och där i min kropp, mest på baksidan av låren. :(

Annars så har jag tänkt att plocka lite vinbär idag. Kanske jag tar och kokar lite saft oxå. Maken hittade min silduk igår när han packade upp en låda. :D

Hoppas att du får en bra dag idag!

Tjing!

  
Vi har träffat på både en groda och en salamander när vi rensat ogräs. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0