Min lunch idag! :)


Vegetarisk omelett med stekt potatis! :)

Har inte så mycket mat hemma så jag kollade lite runt för att se vad jag kunde "skrapa ihop" till lunch idag! ;) Jag brukar ju leva efter devisen som Kajsa Varg en gång myntade: "Man tager vad man haver" :p Sagt och gjort, jag hade en röd paprika, svarta bönor, ägg, mjölk, lite ost och vitlök och kryddor. Gjorde en vegetarisk omelette som blev riktigt mumsig! :) Ganska ok mat men jag åt alldeles för mycket som vanligt! :(

Måste börja kolla över mina portionsstorlekar!!! :S

Annars så har jag försökt plocka undan i köket och diska idag, det går frammåt men går väldigt trögt. I bakhuvudet maler hela tiden tanken att jag kommer att åka ifrån min lilla familj om 8 dagar. :(

Men nu är det helg och maken är ledig! :D Idag måste vi åka och handla! Tur att barnbidraget har kommit! Annars hade vi varken haft mat eller jag hade haft pengar att köpa min biljett upp till Ume heller. :)

Ha en skön fredagseftermiddag!

Jag planerar att ta min kvällpromenad idag igen! Men idag ska jag gå en annan väg och se vad jag hittar där!? ;)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser gott ut!

Kram kram

2009-08-22 @ 11:03:22
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0