Min frukost i bilder! ;)

Varning för reklam!!! ;)

               
fiberhavregryn, äppelmos och mjölk


knäckebröd, smör och skinka

    
rött the och nektarin

Min frukost i bilder blev idag som så många andra dagar fiberhavregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Efter det åt jag en knäckebrödsskiva med smör och rökt skinka. Drack rött the med lite mjölk i och avslutade med en nektarin. MUMS!!!

Nu ska jag njuta av min "lediga" dag som gräsänka. Min make och mina söner åkte till Tomelilla och Svampabanan för en dryg timme sedan för att kolla på folkrace. De blir bort hela dagen.

Har en hel del saker som jag behöver göra men jag kommer även att njuta av att kunna göra vad jag vill.

Behöver och vill göra:

* Tvätta
* Diska
* Städa
* Plocka bär i trädgården
* Rensa i trädgården och klippa gräsmattan
* Sola
* Färga håret
* Rensa uppfarten från ogräs
m.m.

Hoppas att du får en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0