I mitt skafferi! ;)


Köpte svenska äpplen inne på torget i Eslöv idag! :)

Kunde inte motstå äpplena som jag hittade på torget idag när jag och sönerna tog bussen in för att gå på Bibblan! ;) Vi åkte bussen in och sen gick vi till Biblioteket eftersom jag hade sett på deras hemsida att en kursbok som jag behöver läsa till kursen jag ska läsa i höst fanns inne hos dem. :D

Grabbarna lånade oxå en hög med böcker och två datorspel. :)

När jag kom hem lade jag äpplena i en skål och ställde in dem i mitt skafferi. Där har jag även sylten jag kokt och snapsarna jag har gjort som ska lagras fram till jul. :)

   
Sylt och gelé                       Snapsar

Hoppas att du har haft en bra dag! Min har varit bara bra! :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Äpplen är mums!=)

2009-08-19 @ 22:00:50
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Pia

Hej vännen!

Oj här var det uppdaterat flera ggr om!

Håller med om att det har både sina för och nackdelar att vara ledig länge,men nu är det dags för rutiner känner jag med...barnen/ungdommarna går varandra och mig på nerverna i mellanåt,de behöver få ha sitt och komma i från varandra ett tag.



Vad kul att du fixat och bunkrat upp med massa gott inför höst och vinter! Ser smaskigt ut!



Önskar dig en fin dag,skiner solen hos dig i dag?

Kram Pia

2009-08-20 @ 08:40:02
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0