God morgon och välkommen till en ny dag! ;)

Jag satte faktiskt larm på telefonen i morse. Men det hade jag inte behövt för mina söta söner kom in och väckte mig en kvart innan det skulle ha ringt. Så jag är vaken och har lagt in den första maskinen tvätt. ;)

Nu ska jag strax ta och plocka fram lite frukost till mig och min underbara familj! :D

Idag ska vi köra in till Malmö och avslutat kontraktet på Shurgaard förrådet. Vi ska hälsa på hemma i min mammas nya lägenhet. Sen ska vi uppvakta min lillasyster C som fyller år idag!!!

Grattis på födelsedagen lillasyster!!! Ja må hon leva, ja må hon leva............ Hurra, hurra, hurra!!!!

Det regnar på mig idag så tvätten får hängas inomhus. :(

Ha det bäst!

Tjing!

             
 Det blir iallafall the till frukosten idag, förmodligen fiber havregrynsgröt med äppelmos och mjölk oxå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0