En händelserik dag idag! :)

Igår kväll och i natt hade jag migrän. :( Så jag sov lite längre i morse! :)

Jag och sönerna åt en sen frukost och sen gjorde vi oss iordning och åkte med bussen in till Eslöv. Väl där gick vi till F:s dagis för att hälsa på. Hade lite svårt att hitta till en början men vi hittade rätt till slut. :)

Jag kan bara gå efter mitt första intryck och det säger mig att F kommer att trivas jättebra där! :) Underbara fröknar och jag fick en mycket bra magkänsla av besöket. Känns väldigt skönt när jag kommer att åka ifrån att veta att han har det bra. :)

Efter dagisbesöket fick vi skjuts av maken in till centrala Eslöv där vi åt lunch. Beställde två portioner kycklingspett med pommes. Barnen åt pommes och jag åt kycklingen, salladen och lite pommes. Helt ok för mig och de var oxå nöjda. När vi ätit gick vi och hälsade på min pappas fru E som jobbar på Apoteket i Eslöv.

Nu var det dax att ta tåget in till Lund för att träffa min väninna A som jag kännt i 26 år. :D Har inte träffat henne sedan förra sommaren. Alltid lika mysigt att ses! :)

Maken hämtade oss efter jobbet och vi åkte förbi hans jobb där det har öppnat en Dansk Smörebrödsbutik. M hade beställt räkmackor till honom och mig som vi avnjöt till kvällsmat! :)


Riktigt god räkmacka! :)

Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig. Är jätte trött! :(

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

Vilken mysig dag :)

2009-08-26 @ 08:25:29
Postat av: Pia

Underbar dag!

Och den där räkmackan,den skulle skickas med expressbud till mig!! Missade du det??



Kram fina du

2009-08-26 @ 09:27:53
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Liw

MM räkor, längtar så efter en riktigt god räkmacka :)



JO det känns skönt, behöver få prata av mig och komma till rätta med vissa saker :) Som de flesta :)



Ha en super dag!

kram

2009-08-26 @ 12:07:11
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0