Att gilla läget! ;)

Om tre dagar åker jag upp till Umeå igen. Jag ser verkligen fram emot att träffa alla mina vänner där uppe och jag tycker det ska bli kul att plugga och kunna träna m.m. :) Men jag ser verkligen inte fram emot att lämna mina söner och min man här nere. :(

Har hela sommaren vetat om att dagen kommer att komma då jag ska sätta mig på tåget och vinka av min lilla familj. Men att den skulle komma så fort hade jag inte riktigt räknat med. :(

Men nu så är det ju som det är och det gäller nog bara att gilla läget. Jag ska försöka njuta av min "frihet" där jag kan göra som jag vill, plugga, träna, umgås med kompisar m.m. utan att jag behöver ha dåligt samvete över att jag försummar varken familjen eller studierna eller träningen. Jag kan vara hur "ego" jag vill.

          
Mina älskade grabbar! :)   Härlig vy under mina promenader!

Jag tror att det kommer att var nyttigt både för mig, maken och sönerna att vara ifrån varandra. Även om det kommer att vara jobbigt givetvis.

Hoppas att jag har så mycket att göra att jag inte kommer att sakna dem allt för mycket.

Jag ska försöka logga ut snart och göra lite saker här hemma. Tvätta bla.

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, så mycket som jag/vi har skrattat idag var längesen. Skit kul att resa som en polack :P



Hoppas din resa blir lika smärtfri:)



kram

2009-08-26 @ 20:24:50
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fy vad jobbigt att behöva skiljas så där. Antar att det bara är en kort period i livet?

2009-08-26 @ 20:37:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Maria T

Välkommen tillbaka till Umeå. Ska bli roligt att träffas igen men förstår att det är svårt att vara så långt borta från familjen.

2009-08-27 @ 16:40:33
URL: http://markazits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0