Återvinningspromenad! :p


När jag kom hem igen tog jag en bild på vår "gårdsblomma" som jag fått av min syster! :)

I kväll efter middagen kände jag mig delvis lite rastlös och dels så tänkte jag förena nytta med nöje och gå till återvinningsstationen i närmaste byn. Så jag tog med mig sakerna och promenerade iväg. Tyvärr blåste det motvind hela vägen dit. Det var dock bara 2 km så det var ok. Men när jag väl kom fram gick jag givetvis helt fel. Men det blev i och för sig bara några extra steg på stegräknaren. :D
 
Stegräknaren visar hittills idag 11 160 steg! NÖJD!!!

Tog lite bilder med telefonen när jag var ute och gick! :)

Här kommer dem:

     
Varningsskylt för vildsvin  Halmbalar

   
Blomma vid vägkanten   Rönnbär

Vi var på O:s skola idag och träffade rektorn. Eftersom vi bor i Höörs kommun men vill ha barnen i Eslövs kommun måste det skrivas ett avtal mellan kommunerna så att Höör betalar till Eslöv. På grund av det kan inte O börja skolan imorgon tillsammans med sina klasskamrater!!! :( Pappersarbetet gör mig så less!

Nu ska jag strax gå och lägga mig men jag tror att det blir en dusch först! :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Liw

Tack :)



Jo det är ökningen sen förra veckan som står inom parantes. Fick tipset av en kompis att mäta och väga, blir lättare att själv se skillnaden då än jämfört med bilder.. Man är ju lätt lite självkritisk :)

kram

2009-08-19 @ 13:23:49
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0