Våren är här...


Underbara blommor i rabatten! :)

Idag fyller maken år. :) Grattis älskling! ;)

Jag ringde min vännina och frågade om hon kunde sitta barnvakt imorgon kväll? Och det kunde hon!!! :D Tack T du anar inte hur mycket det betyder för oss!? Så imorgon kväll ska maken och jag gå på student spex tillsammans. :) Så det blev min födelsedagspresent till honom. :)

Annars så har jag varit i skolan idag. Haft pianolektion och musikteori.

Blev bjuden på lunch av L. :) Tack gumman! Du är en ängel! ;)

Nu ska jag snart gå och göra en pizzadeg. För i kväll ska vi ha fredagsmys! :) Det blir pizza och popcorn och ev. en kaka. :)

Ha en underbar fredagskväll och en solig och härlig helg!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad mysigt att få hitta på ngt tillsammans! Det är ni värda!! Gratta Maken från mig :)



Härlig bild på blommorna!



Tack för din fina hälsning hos mig,blir alltid så glad när du tittat in!!



Ha en skön fredagskväll,kram

2009-04-24 @ 17:41:31
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0