TRÖTT!!! :(

Huvva så trött jag är. :( Och det gör ju inte saken bättre att det regnar ute. :( Jag vill ha sol och sommar! NU!!!

Idag hade jag tänkt träna men jag tror tyvärr inte att jag orkar. :(

Men jag hoppas bara att jag känner mig piggare imorgon.

Stegräknaren igår stannade på 12 004 steg och hittills idag har jag gått 6418. Ska nog ta och jobba på att det blir 10 000 innan dagen är slut.

Ska förresten jobba imorgon 16-21 och på fredag 7-16.

På Valborg ska jag och grabbarna gå på grillfest på Öppna Förskolan och sen blir det nog majbrasa borta på Campus på kvällen. :)

Ha det bäst!

Tjing!

             
Såhär vill jag att det ska se ut på himlen, inte regn och rusk som vi har haft i två dagar. :(

Kommentarer
Postat av: Pia

Skickar massor av piggelinpulver till dig ! Bättre nu?? Bra tänkte väl det!! :)



Bra att du kan jobba lite extra,pengar är ju aldrig fel!



Kram på dig

2009-04-28 @ 19:18:28
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0