Redan helg igen! :)

Har gått i skolan i tre dagar och nu är det helg igen! :)

Våren är bra på det sättet. Det är en massa helger hela tiden. ;) Det har som precis varit påsk och nu är det Valborg imorgon och första maj på fredag.

Jag sitter på jobbet och bloggar. :)

Imorgon ska grabbarna och jag till Öppna Förskolan på Grillfest! :) De har lovat fint väder så vi får hoppas att det stämmer!

Stegräknaren igår stannade på 6853 steg. :( Idag har jag hittills gått 8352. Men jag jobbar på att iallafall gå 70 000 steg innan den här veckan är slut. ;)

Hoppas att du får en bra kväll!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Pia

Wow bra ! Vad du "stegar på"!!!



Skönt med mkt ledigt från skolan,då hinner du återhämta dig lite!



Tack snälla för din goa komentar hos mig,blir så glad!



Kram på dig kompis

2009-04-29 @ 18:39:54
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig onsdag.

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-29 @ 18:47:09
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0