Hmm, varför mår jag som jag mår? :(

Nu är jag minst sagt less på det här. Har mått dåligt sedan i onsdags morse. BLÄ!!!

Mår hyffsat på morgonen men på eftermiddagen så blir jag illamående. :( Har ingen vidare aptit vilket har resulterat i att jag givetvis har gått ner i vikt. Vilket jag inte tackar nej till men jag önskar att det kunde vara under trevligare former.

Är nyduschad och har bestämt mig för att jag ska gå till skolan imorgon. Har redovisning så jag måste vara där. Sedan är jag "ledig" i 13 dagar. :D

Men efter "lovet" har jag musikhistorietenta och litteraturseminarium.

Ha det bäst!

Tjing!


Mer kanelvaniljbullar åt folket! :P

Kommentarer
Postat av: Pia

Skickar massor av kramar till dig...hoppas de får dig att må bättre!!!



Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

2009-04-05 @ 16:13:43
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0