NÖJD!!! :D

Som ni som läser min blogg vet är torsdagar min vägdag. Ställde mig på vågen i morse och förväntade mig att se ett plus som vanligt. Döm om min förvåning när jag igen är tillbaka på samma vikt som jag hade den 9/8. :D Har levt i ett vakum de senaste 5-6 veckorna vad det gäller min vikt. Så nu känns det lite roligare igen. Har sedan starten hittills gått ner 18,3 kilo. :D

Så nu är det bara 1,7 kilo tills jag åter igen har gått ner mina 20 kilo. :) Det borde jag väl klara fram till jul?! Skulle vilja se en 7:a först på vågen. En dröm sedan lång tid tillbaka. En fördel det här året är att jag inte kommer att åka till Skåne över jul vilket gör att jag kommer att ha koll på vad jag stoppar i munnen och jag kommer att laga i stort sett all mat själv som jag kommer att äta. :)

Fick ju en "makeover" i tisdags och har idag blivit fotograferad av min vännina. Tack K. ;)

Här kommer bildbeviset:

    

Vet inte hur mycket slingorna syns men de är iallafall orangeröda och röda slingor. Kan även styla frisyren med snedlugg och då ser det lite annorlunda ut. Lägger ut en bild senare på när jag har snedlugg. ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej!! Vad snygg du blev!!



Har du inte en "före" bild?? Jag är glad att se dig. Kul!!



Trevlig helg! kram

2008-09-19 @ 15:56:15
URL: http://coyntha.wordpress.com
Postat av: Joanna

Jättefint och grattis till vägningen :-)



Kram

Joanna

2008-09-29 @ 15:07:46
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0