Lycka är något man inte känner varje dag och tur är nog det!?

Men idag känner jag mig ganska lycklig. När jag satt i skolan idag ringde telefonen. Jag såg att det var ett lokalt nummer men kände inte igen det. Det var en tjej från en salong här i stan som heter Hårizont. Hon frågade om det stämde att jag hade anmält mitt intresse att var hårmodel? Och om jag fortfarande var intresserad? Jag svarade att jag fortfarande var var intresserad och då sa hon att de vill ha mig som model. :D Jag ska få färga och klippa mitt hår nästa tisdag då de har en kurs nere i stan. :)

Men nu börjar jag bli lite nervös, tänk om de väljer en jättekonstig färg eller klipper mig i en jätte konstig frisyr? :S

Men det är ju faktiskt bara hår och det växer ut igen. (jag var tvungen att skriva så för att övertala mig själv) ;)

Ska om en stund cykla iväg till Iksu och köra ett 55 min pass spinning. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Det låter spännande!! Du kommer säkert att bli jättesnygg.



Ta bilder!! :-) kram

2008-09-09 @ 08:58:47
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0