Att känna sig som ingenting...

...är den värsta känslan som finns. :(

I helgen har jag varit sjuk, fick ont i halsen i fredags morse och det blev bara värre och värre. I lördags sov jag i stort sett hela dagen och har säkert haft feber oxå. :(

Igår mådde jag lite bättre och idag känns det ungefär likadant. Men jag valde att stanna hemma idag för att undvika att bli sämre.

Tänkte utnyttja tiden till att sova, plugga, städa, diska och bara slappa.

Dagsformen får bestämma vad jag gör idag.

Det verkar som om förkylningen har fått vågen i rätt riktning. Inget bra sätt att gå ner i vikt men det verkar ha funkat. :)

När jag känner mig bättre igen ska jag ta itu med min viktminskning igen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0