Mitt liv just nu...

...är ganska ok. Men huvudvärken jag hade i förmiddags kan jag gärna vara utan. :(

Det tråkiga var att det var i samband med att jag satte mig ner för att plugga. :( Har lov den här veckan men har en hel del att läsa.  Boken jag tänkte börja läsa i idag heter Musikkundervisningens didaktikk och är skriven på norska. :S Skojade med min norska vännina och sa till henne "jag tror att det blev överhettning i hjärnan och att det var därför jag fick ont i huvudet" ;)

Några huvudvärkstabletter och ca 2 timmars sömn senare kände jag mig lite bakis men det mesta av huvudvärken var borta. :)

Gick upp och lagade middag vilket blev korvgryta med fullkornsris och pizzasallad (som jag gjort själv). Hade lök, korv, äpple, passerade tomater, tomatpuré, ketchup, köttbuljongtärning, vitlökspulver, rosmarin och lite mjölk i. :) Det blev riktigt mumsigt.

Med vikten är det lite si och så. Var på Iksu idag och låste upp mitt kort som blivit spärrat då jag glömde avboka ett pass när jag blev sjuk. :(

Så nu har jag bokat in tre pass den här veckan, får se om jag orkar träna alla passen, imorgon har jag bokat in 55 min cykel, onsdag bodypump och på fredag BP-cykel som är ett kombinerat bodypump och cyklepass. :)

Gick en liten promenad idag efter att jag hade lämnat av grabbarna på dagis och fritids, men eftersom jag fick huvudvärk blev det inte att jag rörde mig något mer idag. Stegräknaren visar idag: 6790 så här långt, 2678 snabba steg. Helt ok med tanke på hur jag mått idag. Ska nog gå till affären om en stund så då får jag ihop lite fler steg. :)

Har som mål att komma upp i minst 10 000 steg varje dag men jag vet inte om jag lyckas idag tyvärr. :(


Gick förbi bäcken idag. :) Det såg ut att vara ganska mycket vatten i den. :)

Ha det bäst!

Tjing! 

Är tillbaka igen efter en liten promenad och ett besök hemma hos min vännina och hennes sambo. :D Självklart hade hon gjort go-fika som vanligt. Tack H för att man alltid kan lita på att det finns något smarrigt när man kommer på besök även oanmäld. ;)

Nu säger stegräknaren följande: 10 600 steg, 4267 snabba steg :D

Mycket nöjd. :)

Sov gott!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0