Lite bilduppdateringar ;)

Här kommer lite bilder som jag tagit. ;)

          
Bäcken                            Min älskade orkidé

         
Draketårta                                 Pizzabullar med solrosfrön


Mina älskade söner in action. ;)

Bilderna föreställer med början uppifrån från vänster.

En bäck som jag upptäckte när jag var ute och gick för ca en månad sedan. Ligger inte långt ifrån där vi bor.

Min älskade orkidé som nu har fem blommor. Kom fram till när jag tittade i min telefon där jag har bilderna  som jag tagit att den började blomma lite innan den 29/7. Och den blommar fortfarande och det är idag den 8/10. ??? Den har alltså blommat i snart 2½ månad. Med tanke på att den innan dess inte hade blommat på 5 år ser jag som mycket intressant.

Sen har jag tagit en bild på en tårta som var på ett kalas som min äldste son och jag var på för ca en månad sedan. Den imponerande draktårtan var gjord av barnets moster.

Pizzabullarna som jag valde att göra för några veckor sedan hade solrosfrön och oregano ovanpå vilket jag tycker gör att de nästan ser ut som vanliga kanelbullar. ;)

Den sista bilden tog jag i lördags då jag och hela familjen var nere på stan på något som kallas Skapande lördag. Mina älskade söner var inne i teatergarderoben och klädde ut sig. Storebror blev en riddare och lillebror en fågel. :D

Annars så rullar livet på som vanligt och jag försöker jobba på så gott jag kan. Har dessvärre inte kommit igång med träningen igen efter min förkylning och jag sköter mig si och så med maten. Stegräknaren går inte heller på högvarv. Så vad det gäller min viktminskning går det inget vidare. Dock tror jag att jag mer eller mindre står ganska stilla i vikt vilket oxå för tillfället är ganska ok.

Ha en skön dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Kul med dina bilder. Jag gillar att se på bilder.



Krya på dig så du kan träna igen.



kram

2008-10-09 @ 15:23:14
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0