Bilduppdatering! ;)

Här kommer lite bilder ur mitt liv...

          
Min klänning                    Fullkornsbröd


     
Min lunch idag                      Mobilfodral

På bilden högst upp till vänster har jag tagit på mig min klänning, det enda som är kvar är att fålla klänningen nertill.
Fullkornsbrödet jag bakade var med pumpafrön, solrosfrön och sesamfrön m.m. MUMS!!
Idag lyxade jag till lunchen och åt sushi. :)
Igår när jag var på Stickcafé lärde jag mig att göra mobilfodral. På bilden är mitt eget som är rött, lila, blått, grönt m.m. och makens som är brunt. :)

Ska snart gå och lägga mig.

Vägningen idag var ok. Står ganska stilla i vikt. Men just nu är det helt ok. :)

Sov gott!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Helena

Å vad fin klänning!! Helt underbar!! :) Kram!

2008-10-31 @ 11:51:21
URL: http://tjolbompan.blogg.se/
Postat av: krillan

vad snygg klänningen blir :) kram

2008-11-02 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0